- »

Monday, April 26, 2010

TESTIMONI PENGGUNA

Keberkesanan produk ini telah terbukti penggunaannya oleh penguna yang telah menggunakannya sebelum ini..Jom kita tengok apa kata mereka..

Nama: Yusnita
Umur: 38 Tahun
Tel:017-5368270
Masalah: Berat Badan Berlebihan
Keberkesanan: 1 bulan (5 kotak Perfect Slim)
Saya diperkenalkan dengan Perfect Slim Patch oleh kawan saya. Telah banyak produk yang saya cuba untuk menguruskan badan. Setelah memakai Perfect Slim 5 kotak selama satu bulan, saya hampir tidak percaya apabila berat saya menurun sebanyak 10kg. Dan saya rasa sentiasa bertenaga, banyak perubahan pada diri saya.

Nama: Rokiah Binti Ibrahim
Umur: 55 Tahun
Tel:016-4891332
Masalah: Sakit Kaki,Lutut,Asma,Ghout dan Sakit Sendi
Keberkesanan: 5 Malam (1 kotak Perfect Slim)
Saya mengalami sakit kaki, lutut, asma, ghout dan sakit sendi. Paling ketara sakit lutut dan kaki di mana terpaksa bersolat duduk di atas kerusi kerana kaki kanan tidak boleh dilipat. Dengan menggunakan Perfect Slim selama 5 malam(1 kotak), segala masalah tersebut telah beransur pulih dengan cepat. Kini, saya telah mendapat semula kesihatan yang baik disamping berat badan turun daripada 69kg kepada 64kg. Alhamdulillah...

Nama: Norhafizah Binti Yusof
Lokasi: Klang, SelangorTel: 017-6239756
Masalah: Berat Badan 99 kg
Keberkesanan: 5 Malam ( 1 kotak Perfect Slim )
Salam. Saya Fiza, sebelum menggunakan PERFECT SLIM berat badan sya 99kg tapi setelah menggunakan hanya sekotak saja berat badan saya telah turun sebanyak 4kg iaitu daripada 99kg ke 95kg. Sukar untuk saya percaya tapi setelah menimbang berat badan di beberapa tempat berasingan, itulah sebenarnya terjadi kepada saya. Sungguh menakjubkan bukan!! Terima Kasih.

Nama: Asnah Binti Shabuddin
Umur: 66 Tahun
Tel:016-3651062
Masalah: Kencing Manis,Darah Tinggi,Buah Pinggang
Keberkesanan: Beberapa hari menggunakan Perfect Slim

Nama: Junaidah Bt Bidin
Umur: 36 Tahun
Tel:088-764009 , 019-8408896
Masalah: Sukar Tidur, Sakit Badan, Resdung dan Kulit Muka
Keberkesanan: 20 Malam (4 Kotak)

Nama :Ah bt Saman
Nama saya Ah bt Saman. Saya berusia 53 tahun. Biasalah, di usia begini saya mengidap banyak penyakit. Antaranya ialah kencing manis, darah tinggi dan banyak lagi. Apa yang merisaukan saya ialah masalah sendi yang saya alami sejak sekian lama. Ianya menyebabkan saya tidak boleh untuk berjalan di sebabkan betis saya menjadi sakit. Jadi, selama 2 tahun saya tidak dapat untuk mengerjakan sawah padi dan ini menyebabkan sumber rezeki saya berkurangan.

Saya pernah berjumpa doktor di PMC, mengikut doktor saya terpaksa memasukkan besi ke dalam kaki saya dengan bayaran RM 8000, manalah saya ada duit. Jadi saya ke hospital alor setar untuk proses tersebut. Pihak hospital mengenakan bayaran RM 1000 untuk tujuan yang sama. Akhirnya, saya tidak lakukan pembedahan itu atas masalah kewangan. Pada suatu petang, seorang jiran saya memperkenalkan produk PERFECT SLIM kepada saya. Disebabkan harganya yang berpatutan saya berani mencuba..... siapa yang sanggup menanggung kesakitan sekian lama....Alangkah gembiranya saya apabila setelah saya menggunakan produk PERFECT SLIM selama 5 hari, sakit sendi yang saya alami beransur pulih. Sudahlah sakit pulih, dengan tak di sangka-sangka berat saya berkuarang 6 kilogram.....Terima kasih kepada Allah dan produk PERFECT SLIM dari Perfect Infinity Sdn Bhd.

Nama : Norhafizah binti Yusof
Salam. Saya Fiza, sebelum menggunakan PERFECT SLIM berat badan sya 99kg tapi setelah menggunakan hanya sekotak saja berat badan saya telah turun sebanyak 4kg iaitu daripada 99kg ke 95kg. Sukar untuk saya percaya tapi setelah menimbang berat badan di beberapa tempat berasingan, itulah sebenarnya terjadi kepada saya. Sungguh menakjubkan bukan!! Terima Kasih.

Nama : Julaily Aida
Saya meggunakan PERFECT SLIM pada pertengahan bulan september 2009. Badan saya tidaklah gemuk tetapi saya mengalami masalah besar di bahagian paha dan punggung. Saya menampalnya di bahagian tumit kaki. Berat saya telah berkurang sebanyak 4kg dari 57kg ke 53kg selepas menggunakan 2 kotak dan saya gembira apabila bahagian paha dan punggung telah mengecil. Kini saya boleh memakai kebaya semula. Di samping itu, jerawat dan resdung di muka saya juga berkurang.

0 comments:

Post a Comment